Donateur

U bent fan van ODI geworden en u wilt ons steunen. Dat is natuurlijk van harte welkom!

Donateur bent u al voor € 10,-- per persoon per seizoen. Als donateur krijgt u de seizoensinformatie toegestuurd en bent u gratis welkom bij de stukken voor volwassenen in het voor- en in het najaar. U kunt er ook voor kiezen om uw donateurschap op te waarderen naar een donateur-plus. Als donateur-plus kunt u naast de stukken voor volwassenen in het voor- en in het najaar, ook met twee personen naar het stuk voor de jeugd begin van het jaar. U bent al donateur-plus vanaf 15 euro per persoon per jaar. Vanwege de administratieve druk vragen we u wel om een machtigingsformulier in te vullen opdat onze penningmeester het donateursgeld in oktober van uw rekening kan afschrijven.
Steunt u onze vereniging met een bedrag van 30 euro of hoger, dan mag u met twee personen naar alle stukken komen kijken en met uw gezin van 4 naar het stuk voor kinderen én we vermelden uw naam op onze beamer presentatie als "Vriend van ODI".

Sponsor worden van ODI kan natuurlijk ook! Voor € 100,-- per seizoen bent u met 2 personen welkom bij al onze uitvoeringen (dus ook bij het stuk dat we opvoeren voor kinderen, u mag dan uw kinderen meenemen), wordt uw (bedrijfs‑)naam genoemd op de diashow bij de uitvoeringen en flyers, het logo getoond in onze seizoensinformatie en op deze site als "Vriend van ODI". Vanwege de administratieve druk vragen we u wel om een machtigingsformulier in te vullen opdat onze penningmeester het sponsorgeld in november van uw rekening kan afschrijven.

WatVanafVoor het najaarsstuk   Voor het kinderstukVoor het voorjaarsstukvermelding op media
Donateur € 10,‑‑ 1 gratis kaart n.v.t. 1 gratis kaart n.v.t.
Donateur‑plus  € 15,‑‑ 1 gratis kaart 2 gratis kaarten 1 gratis kaart n.v.t.
Vriend van ODI

€ 30,-‑

2 gratis kaarten 4 gratis kaarten 2 gratis kaarten Uw naam op de diashow
Sponsor € 100,‑‑ 2 gratis kaarten 5 gratis kaarten 2 gratis kaarten Logo op de Website, boekje, flyers & diashow

Benader ons via toneelverenigingodi @ gmail.com en we nemen snel contact met u op!

Nieuwe donateurs kunnen ook direct het ingevulde machtigingsformulier insturen.
Nieuwe sponsoren kunnen ook direct het ingevulde machtigingsformulier insturen.

Met het opsturen van het document gaat u akkoord met onze privacy statement waarin we beschrijven hoe we omgaan met uw persoonelijke gegevens.

Wilt u op de hoogte blijven van de activeiten van de vereniging, schrijf u dan in voor de "Vrienden van ODI" Nieuwsbrief