kleine fotot groep na najaarsstukNog enkele plaatsten, start dinsdag 31 maart!
Beste toneelliefhebber(s),

In april start toneelvereniging ODI uit Noordwijkerhout met een masterclass toneelspelen.
De toneelcursus is bedoelt voor zowel mensen die nu al spelen bij ODI als voor mensen die het leuk zouden vinden om wat met toneel te gaan doen. Leuk dus wanneer je zin hebt om te acteren maar nog niet precies weet wat je allemaal in je hebt.

Doormiddel van kleine opdrachten en regisseren hiervan zal er gewerkt worden aan thema’s zoals inleving en expressie, podiumbewustzijn, podiumpresentatie, inzicht in podiumopstellingen, spelen met ruimte, waar leg je je aandacht, emoties verbinden aan tekst, het publiek raken/ontroeren, je bewust worden van jouw rol en aanwezigheid op het toneel en natuurlijk het plezier in het acteren!

Om je te laten ervaren wat de workshop toneel en podiumpresentatie met jou als individu in het theater kan doen, stelt ODI een programma op waarin alle facetten van theater maken aan bod zullen komen. Ook staat ODI even stil met wat er om een productie heen gebeurt (decorbouw, rekwisieten en organisatie).

Uiteindelijk hoopt ODI natuurlijk een aantal nieuwe acteurs over te houden aan deze leuke cursus. ODI zoekt voor volgend seizoen nog nieuwe acteurs.

Deze cursus:

• zal gegeven worden in het ODI-honk in De Schelft in Noordwijkerhout
  • wordt begeleidt door Natacha Hulsebosch en Bart Swerts (bekend van de band Pater Moeskroen)
  • zal plaatsvinden op acht dinsdagavonden, vanaf dinsdag 31 maart.
  • loopt van 19:30 tot 22:00 uur.
  • is voor iedereen vanaf 15 jaar.

De kosten voor deze cursus bedragen 80 euro voor 8 keer inclusief koffie & thee.

Het minimaal aantal deelnemers voor deze cursus is 5 en het maximum aantal deelnemers is 15.