ODI is een levendige toneelvereniging in Noordwijkerhout. We spelen in het najaar en het voorjaar een stuk voor volwassenen, zowel in Noordwijkerhout als in De Zilk en in de winter spelen we ook voor de (jonge) jeugd.

Een toneelstuk op de planken brengen is meer dan toneelspelen alleen: een toneelstuk zonder regisseur, grimeurs, inspeciënten, decor, licht en geluid, bestuurlijke ondersteuning en publiciteit is als een theaterzaal zonder podium! Voor al deze activiteiten zijn dan ook leden in meer of mindere mate het hele jaar actief met en voor de vereniging bezig. Onze grimegroep is ook actief buiten de theaterzaal: op clowntjesdag, braderieën en op dierendag schminken we kinderkopjes in het dag-thema. Ook brengen spelers eenakters bij bv Sottendag, de middeleeuwse dag in het dorpscentrum.

Heb je nog nooit geacteerd, maar wil je het wel eens proberen, dan zijn onze toneellessen/masterclassen een leuke mogelijkheid om achter je onontdekte talenten te komen.

ODI bruist van de energie, maar enthousiaste nieuwe leden zijn natuurlijk altijd welkom. Neem vooral contact op als je mogelijkheden ziet om bij ODI ook jouw hobby uit te oefenen!

Tot snel bij onze uitvoeringen of bij andere activiteiten!

Lees meer over de spelers, decor, bestuur of overige groepen

Lees welke stukken we dit jaar opvoeren