Stukken huidig seizoen

In het voorjaar van 2019 brengen de toneelverenigingen ODI uit Noordwijkerhout en H.T.I.O.S. uit Noordwijk gezamelijk de volgende komedie ten tonele:

De erfenis van tante Bella

De tante van Berend en Albert is overleden. Berend en Albert hebben hier niet zo erg om gerouwd, want een band met tante Bella hadden ze niet. Sterker nog, eigenlijk zijn ze zelfs wel blij met haar overlijden, want ze hebben nu immers een erfenis! En de erfenis bestaat uit een ietwat verpauperde beautysalon. Berend is er van overtuigd, dat de beautysalon met een likje verf en wat kleine aanpassingen voor goud geld te verkopen is. Maar is dit allemaal wel zo’n goed plan? Immers tot de verkoop moet de beautysalon natuurlijk wel gewoon doordraaien en dan is er wel personeel nodig. En dat is niet het enige probleem waar de beide heren mee te kampen hebben, want zo’n gemakkelijk klantenbestand had tante Bella nu ook weer niet. Trouwens, zijn de beide heren wel de
enige erfgenamen?
Al met al problemen genoeg die de meest absurde situaties veroorzaken in deze geweldige klucht met een waterval aan grappen waarmee het publiek bedolven wordt.

lees verder,,,

Magalles kruid flyer kleinBegin 2019 spelen wij voor kinderen en hun familie

'T MAGALLESKRUID

Prinses Romelia is ten einde raad. Haar moeder Koningin Galande wil het paleis waar zij wonen verkopen, omdat de stapel rekeningen haar boven het hoofd groeit.

Prinses Romelia bedenkt allerlei plannetjes om haar huis te behouden. Haar vader koning Morvik is meer geïnteresseerd in zijn pilletjes en poedertjes en tante Lamilla zit de hele tijd in haar puzzelboekjes. Als de eerste kopers Alrijkon XIII en haar assistente Exacta arriveren, heeft Prinses Romelia hen snel door: die zijn niet helemaal pluis. Wat er dan met de prinses gebeurt en wat deze tovenaars van plan zijn, verklappen we nog niet! Wie heeft het Magalleskruid eigenlijk? Wat is het Magalleskruid? Waarom is het Magalleskruid zo belangrijk? En belangrijker nog: zal het Magalleskruid ontdekt worden?

2019 01 MagallesKruid crew

ROLVERDELING

Gerda Prins-Nijssen
Trudy de Jong
Lia Meerkerk
Daniëlle de Jong
Annemieke Hoogenboom

Auteur: Anja van der Heijden
Regie: Bianca Zonneveld
Regieassistent: Peter van der Berg
Decor: o.l.v. David Peters
Grime: Grimegroep ODI
Licht & Geluid: Jasper Meeuwissen & Rob Burger

Zaterdag 18 januari en zondag 19 januari 2019 in De Schelft in Noordwijkerhout
Zondag 27 januari 2019 in De Duinpan in de Zilk
Start voorstelling: 14:00 uur
Zaal open: 13:30 uur
Duur voorstelling: 1.5 uur
Ticketprijs: 5 euro (vanaf december te reserveren op deze site of vanaf januari 2019 verkrijgbaar bij de voorverkoopadressen)
Bent u of wordt u donateur-plus van ODI (15 euro p.j.) dan mag uw kind samen met u gratis naar de voorstelling en mag u als volwassenen gratis naar de voorstelling in het najaar van 2018 en het voorjaar van 2019

Dit najaar speelt ODI het komische stuk

'T is BINGO op de camping

t is bingo op de camping logoHet stuk speelt zich af op de camping. Jos gaat tegen wil en dank met zijn vrouw Ina mee naar de camping. Hij vindt het geen kamperen, maar kramperen. Dat laat hij dan ook goed merken. Hij moppert op alles en iedereen. Het is hem helemaal niets waard, want hij had liever in een hotel gezeten. Ook de buren vind hij drie keer niks. Ze lijken wel niet goed wijs.
Wie neemt er nou een cavia mee op vakantie? Die cavia krijgt achteraf nog een lang staartje. Ook komen er diverse bezoekers langs, zowel voor Jos en zijn vrouw, als voor de buren. Zitten ze wel in de goede caravan? En waar is die cavia toch gebleven? Het bezoek wordt dan ook niet op prijs gesteld. Het is nu eenmaal zo:”Wat je zaait zul je oogsten” en dat doet Jos dan ook!

Lees verder...