Stukken huidig seizoen

ODI en HTIOS spelen samen de komische thriller

Over ons lijk

Oplichters, moordenaars en psychopaten. Zo staat de familie van Lijk bekend. Het zal je familie maar zijn. Oom Claudius van Lijk is tot verdriet van de familie helaas overleden. Of zijn zij er stiekem wel blij mee? Oom Claudius is namelijk in bezit van een prachtig kasteel en heeft ook miljoenen verdiend die nu allemaal in het testament staan onderverdeeld. Wie van de familie erft het kasteel en de miljoenen?

Of is het misschien wel een niet-familielid die er met alles vandoor gaat? De notaris leest een laatste zin op: als er iemand de erfenis niet erkent of overlijdt, wordt zijn of haar deel onder de rest verdeeld. Wat hebben moordenaars en psychopaten allemaal over voor geld? Hoe ver gaan zij? Al snel is er een eerste slachtoffer aangetroffen en gebeuren er vreemde dingen in het kasteel. Zo klinkt er continue vreemd gegil en de verpleegster van meneer beweert dat het er spookt..

Hou je van thrillers en komedie? In "Over ons Lijk", geschreven door Mart Moors, vind je ze beiden terug.

Voor u spelen:
Patty  van Amsterdam, Petra den Engelsen,
Marion Hermans, Anita van Houten,
Thea Klein, Marleen Lamboo,
Barry van der Lans, Helma van der Lans,
Arjan Laros, Lies Nulkes, Anneke Raasveldt,
Johan Schouten en Gerda van 't Wout

Regie: Janneke van der Zalm
Auteur: Mart Moors

Over ons lijk crew

De uitvoeringen zijn
vrijdag 3 en zaterdag 4 april in De Schelft en
vrijdag 17 en zaterdag 18 april is het toneelstuk te zien in De Muze.
De aanvang is 20:00 uur, de zaal is open om 19:30 uur.

Kaarten a 10 euro voor de Schelft zijn te reserveren via deze site of verkrijgbaar bij onze voorverkoopadressen
Donateurs kunnen voor bezoek aan de Muze reserveren door te mailen met balie @ demuzenoordwijk.nl of bellen met 071-3646226.
Losse kaarten zijn voor € 10,- verkrijgbaar via www.demuzenoordwijk.nl

Spokenspektakel

In Schotland staat een oud kasteel, kasteel Duntulm, dat al jaren leeg staat. Daardoor wil de familie het kasteel verkopen en komt hun advocaat Hamstersteen naar het verlaten kasteel. Maar als er een geniepige koper, mevrouw Van Zwendel, opduikt, blijkt al snel dat het kasteel helemaal niet zo verlaten is als het lijkt. Er woont namelijk een spokengezin, de familie MacDonald, dat zeker niet van plan is te vertrekken. Als er dan ook nog slopers komen om het kasteel om te toveren in een hotel, moeten deze mensen natuurlijk weggejaagd worden, maar hoe doe je dat? En hoe doe je dat met een spokenkindje dat eerder schattig is dan eng en dat niet eens een muis kan laten schrikken. Als er ook nog spokenjagers bijgehaald worden dan is de chaos compleet. Zal het de spokenfamilie MacDonald lukken om kasteel Duntulm te beschermen? Of zal het kasteel omgetoverd worden tot luxe appartementen? je kunt het zien in het spannende toneelstuk Spokenspektakel. Adviesleefftijd 4 t/m 11 jaar.

Voor u spelen:
Gerda Prins-Nijssen, Trudy de Jong,
Lia Meerkerk, Lenka Steenstra, Hans de Jong
Annemieke Hoogeboom, Evelien Wentholt,
Tineke de Winter en Sandra Groot

Regie: Chantal Witteman
Auteur: Rob Maayen

Zaterdag 18 januari 2020  -  De Schelft
Zondag 19 januari  - De Schelft
Zaterdag 25 januari  - De Duinpan

Aanvang 14:00 uur
Zaal open om 13:30 uur

Kaarten zijn verkrijgbaar op de voorverkoopadressen of te reserveren op deze site.

Een moordweekend

Het is lachen geblazen met dit leuke blijspel. Vier dames en een heer hebben zich opgegeven voor een yogaweekend op een afgelegen boerderij. Het zijn de meest uiteenlopende types en het valt dan ook niet mee om een heel weekend met elkaar door te brengen. Wanneer dan één der cursisten op geheimzinnige wijze verdwijnt, de telefoon niet meer werkt en men allerlei angstige geluiden hoort, komt met nader tot elkaar. Zullen zij nog aan yoga toe komen?

Lees verder...