Stukken huidig seizoen

Begin 2018 speelt ODI het spannende en muzikale toneelstuk voor kinderen vanaf 5 jaar

Het verlaten theater

2018 01 het verlaten theather posterEen stuk vol heksen en een vrolijke muzieknoot!
Het kinderstuk van ODI staat dit jaar op 24 februari, 3 en 4 maart (de Schelft) en 11 maart (de Duinpan) op het programma. En we mogen wel zeggen dat het dit jaar een heel leuk, vrolijk, muzikaal en een tikkeltje spannend stuk is. Het stuk wordt voor het eerst gespeeld en is geschreven door regisseur Rosanne Hogewoning, samen met de spelers. Wat het extra bijzonder maakt.

Het stuk heet "Het Verlaten Theater" en gaat over een bijzonder avontuur van 3 kinderen in een theater. Op een dag komen ze per ongeluk in het theater terecht. Wat een feest! Hier kun je van alles doen en niemand die zich er mee bemoeit. Of gaat er daar toch iets mis? Want wonen hier niet ook een paar Heksen die wel graag een kindje lusten? Wel nee, het zijn vast gewoon wat oudere dames die ook een dansje willen opvoeren in het theater. Hmmm... is dat zo? Hoe zal dit aflopen.. Komen de kinderen echt in de heksenketel terecht of moeten ze aan de slag met toverspreuken om de heksen te kunnen stoppen. De kinderen in het theater lukt het niet zomaar om de heksen tegen te houden. Ze hebben daar zoveel mogelijk hulp bij nodig. Daarom roepen ze de hulp in van de kinderen in het publiek. Help jij ook mee? Reserveer dan snel een kaartje

Lees verder...

In het voorjaar van 2018 brengen de toneelverenigingen ODI uit Noordwijkerhout en H.T.I.O.S. uit Noordwijk gezamelijk de volgende komedie ten tonele:

Zwerfvuil

In een verlaten kantoorpand woont een verzameling van vreemde figuren met elk hun eigen zorgen en problemen. Ze zijn verzamelt door de "moeder" van het stel die de fantasie heeft samen met hen een gelukkig gezin te vormen. De gemoederen lopen hoog op met de komst van een nieuwe bewoonster, een deftige dame. Zij is gevlucht voor haar dominante echtgenoot, een beroemde politicus. Wanneer deze dame tot overmaat van ramp ook nog een smoorverliefd wordt op één van de bewoners, is de chaos compleet!Q

2018 05 Zwerfvuil crew

Lees verder...

In het najaar van 2017 speelt ODI het blijspel

De Goot

De GootJe zal ze maar als buren hebben. De excentrieke bezoekers van daklozenopvang de Goot. Hoe zou jij omgaan met een buurman die bij het speeltuintje waar je kind speelt dronken in de bosjes zit? Of als je buurvrouw je kabouters uit de tuin steelt omdat ze het enge mannetjes vindt? Mevrouw Meerman is daar in ieder geval niet zo blij mee. Ze doet er dan ook alles aan om ze weg te krijgen. Vrijwilliger Toos daarentegen doet er alles aan om het pand te behouden. Maar lukt het een psychotische vrouw, een prostitué en een junk om dit voor elkaar te krijgen? De situatie krijgt een onverwachte wending.. Wil je weten wat? Kom dan kijken naar “De Goot”

2017 11 Crew De Goot

Start voorstelling: 20:00 uur