Spokenspektakel

In Schotland staat een oud kasteel, kasteel Duntulm, dat al jaren leeg staat. Daardoor wil de familie het kasteel verkopen en komt hun advocaat Hamstersteen naar het verlaten kasteel. Maar als er een geniepige koper, mevrouw Van Zwendel, opduikt, blijkt al snel dat het kasteel helemaal niet zo verlaten is als het lijkt. Er woont namelijk een spokengezin, de familie MacDonald, dat zeker niet van plan is te vertrekken. Als er dan ook nog slopers komen om het kasteel om te toveren in een hotel, moeten deze mensen natuurlijk weggejaagd worden, maar hoe doe je dat? En hoe doe je dat met een spokenkindje dat eerder schattig is dan eng en dat niet eens een muis kan laten schrikken. Als er ook nog spokenjagers bijgehaald worden dan is de chaos compleet. Zal het de spokenfamilie MacDonald lukken om kasteel Duntulm te beschermen? Of zal het kasteel omgetoverd worden tot luxe appartementen? je kunt het zien in het spannende toneelstuk Spokenspektakel. Adviesleefftijd 4 t/m 11 jaar.

Voor u spelen:
Gerda Prins-Nijssen, Trudy de Jong,
Lia Meerkerk, Lenka Steenstra, Hans de Jong
Annemieke Hoogeboom, Evelien Wentholt,
Tineke de Winter en Sandra Groot

Regie: Chantal Witteman
Auteur: Rob Maayen

Zaterdag 18 januari 2020  -  De Schelft
Zondag 19 januari  - De Schelft
Zaterdag 25 januari  - De Duinpan

Aanvang 14:00 uur
Zaal open om 13:30 uur

Kaarten zijn verkrijgbaar op de voorverkoopadressen of te reserveren op deze site.