Over Ons lijk!

Wee uw gebeente, als u ooit de familie van Lijk tegenkomt. Bij deze familie zit namelijk een behoorlijke steek los. Allemaal hebben zij hun duistere eigenaardigheden. Ze zijn gevaarlijk, boosaardig en onderling vechten ze elkaar de tent uit. Maar als hun puissant rijke oom Claudius zijn laatste zucht slaakt, wrijft de familie in hun handjes. Eindelijk is het zo ver! Vol hebzucht spoeden zij zich naar Slot Lijkvreugd - het familiekasteel - om hun miljoenenerfenis te claimen.Daar worden zij opgewacht door een krokelende notaris, die hen liever ziet gaan dan komen. En ook het kasteelpersoneel is niet direcht blij met de komst van dit gestoorde gezelschap. De familie van Lijk, rekend zich rijk. Maar als een vreemde buikspreker op bezoek komt, zijn de poppen aan het dansen. Iedereen giert naar geld en de spanningen lopen hoog op.

Het duurt niet lang voordat het eerste slachtoffer valt... Sluipt er soms een moordenaar rond in het kasteel? Wat heeft dat mysterieuze gegil te betekenen? En zal de familie van Lijk accepteren dat hun erfenis verdampt? Hun antwoord is "Over Ons Lijk!" Deze komische triller met spanning en VEEL humor is een samenwerking met toneelvereniging H.T.I.O.S. uit Noordwijk.

Voor u spelen:
Patty  van Amsterdam, Petra den Engelsen,