ODI en HTIOS spelen samen de komische thriller

Over ons lijk

Oplichters, moordenaars en psychopaten. Zo staat de familie van Lijk bekend. Het zal je familie maar zijn. Oom Claudius van Lijk is tot verdriet van de familie helaas overleden. Of zijn zij er stiekem wel blij mee? Oom Claudius is namelijk in bezit van een prachtig kasteel en heeft ook miljoenen verdiend die nu allemaal in het testament staan onderverdeeld. Wie van de familie erft het kasteel en de miljoenen?

Of is het misschien wel een niet-familielid die er met alles vandoor gaat? De notaris leest een laatste zin op: als er iemand de erfenis niet erkent of overlijdt, wordt zijn of haar deel onder de rest verdeeld. Wat hebben moordenaars en psychopaten allemaal over voor geld? Hoe ver gaan zij? Al snel is er een eerste slachtoffer aangetroffen en gebeuren er vreemde dingen in het kasteel. Zo klinkt er continue vreemd gegil en de verpleegster van meneer beweert dat het er spookt..

Hou je van thrillers en komedie? In "Over ons Lijk", geschreven door Mart Moors, vind je ze beiden terug.

Voor u spelen:
Patty  van Amsterdam, Petra den Engelsen,
Marion Hermans, Anita van Houten,
Thea Klein, Marleen Lamboo,
Barry van der Lans, Helma van der Lans,
Arjan Laros, Lies Nulkes, Anneke Raasveldt,
Johan Schouten en Gerda van 't Wout

Regie: Janneke van der Zalm
Auteur: Mart Moors

Over ons lijk crew

De uitvoeringen zijn
vrijdag 3 en zaterdag 4 april in De Schelft en
vrijdag 17 en zaterdag 18 april is het toneelstuk te zien in De Muze.
De aanvang is 20:00 uur, de zaal is open om 19:30 uur.

Kaarten a 10 euro voor de Schelft zijn te reserveren via deze site of verkrijgbaar bij onze voorverkoopadressen
Donateurs kunnen voor bezoek aan de Muze reserveren door te mailen met balie @ demuzenoordwijk.nl of bellen met 071-3646226.
Losse kaarten zijn voor € 10,- verkrijgbaar via www.demuzenoordwijk.nl