Gespeelde stukken

Toneelvereniging ODI heeft de volgende stukken gespeeld:

2019 03 ErfenisBellaIn het voorjaar van 2019 brengen de toneelverenigingen ODI uit Noordwijkerhout en H.T.I.O.S. uit Noordwijk gezamelijk de volgende komedie ten tonele:

De erfenis van tante Bella

De tante van Berend en Albert is overleden. Berend en Albert hebben hier niet zo erg om gerouwd, want een band met tante Bella hadden ze niet. Sterker nog, eigenlijk zijn ze zelfs wel blij met haar overlijden, want ze hebben nu immers een erfenis! En de erfenis bestaat uit een ietwat verpauperde beautysalon. Berend is er van overtuigd, dat de beautysalon met een likje verf en wat kleine aanpassingen voor goud geld te verkopen is. Maar is dit allemaal wel zo’n goed plan? Immers tot de verkoop moet de beautysalon natuurlijk wel gewoon doordraaien en dan is er wel personeel nodig. En dat is niet het enige probleem waar de beide heren mee te kampen hebben, want zo’n gemakkelijk klantenbestand had tante Bella nu ook weer niet. Trouwens, zijn de beide heren wel de enige erfgenamen?
Al met al problemen genoeg die de meest absurde situaties veroorzaken in deze geweldige klucht met een waterval aan grappen waarmee het publiek bedolven wordt.

lees verder,,,

Magalles kruid flyer kleinBegin 2019 spelen wij voor kinderen en hun familie

'T MAGALLESKRUID

Prinses Romelia is ten einde raad. Haar moeder Koningin Galande wil het paleis waar zij wonen verkopen, omdat de stapel rekeningen haar boven het hoofd groeit.

Prinses Romelia bedenkt allerlei plannetjes om haar huis te behouden. Haar vader koning Morvik is meer geïnteresseerd in zijn pilletjes en poedertjes en tante Lamilla zit de hele tijd in haar puzzelboekjes. Als de eerste kopers Alrijkon XIII en haar assistente Exacta arriveren, heeft Prinses Romelia hen snel door: die zijn niet helemaal pluis. Wat er dan met de prinses gebeurt en wat deze tovenaars van plan zijn, verklappen we nog niet! Wie heeft het Magalleskruid eigenlijk? Wat is het Magalleskruid? Waarom is het Magalleskruid zo belangrijk? En belangrijker nog: zal het Magalleskruid ontdekt worden?

Lees verder...