Groepen

P&P

De Pers- en Propoganda groep zorgt voor alle schreven en gedrukte communicatie, de sociale media en de foto's. Ze verzorgen de flyers, posters en toegangskaarten en het ODIdon, het blad voor de donateurs en sponsoren.

Lees meer over de P&P

Grimegroep

De grimegroep verzocht bij iedere uitvoering ervoor dat de spelers weer stralend op het podium staan, ouder-maken, ogen oplichten, mooie visagie de grimeurs draaien hun hand er niet voor om. Elke derde dinsdag van de maand komen ze bij elkaar om te oefenen en voor de gezelligheid. Onder leiding van Jasja Buhler staat elke avond in een ander thema, wonden en Lotus slachtoffers schminken, Haar en touperen, Baarden en snorren, ogen en oogmake-up. Klinkt dit leuk, meld je dan aan en kom eens kijken op een derde dinsdag van de maand.

Leescommissie

De leescommissie zoekt samen met de regisseurs naar de stukken voor het komend seizoen. Interesant klinkende stukken worden besteld om door te lezen. De mensen in de leescommissie hebben een goed voorstellingsvermogen en kunnen zien hoe een stuk van tekst tot leven komt. De leescommissie helpt ook bij de (rol)verdeling van de beschikbare spelers over de stukken.

Schminkgroep

De schminkgroep bestaat naast de grimegroep en richt zich vooral op de activiteiten van ODI buiten de stukken. Bij dollen-tussen-de-bollen, clowntjesdag en dierendag voorzien zij vele kindergezichtjes van een vrolijke laag schmink.

Spiderman, princes of clown, een tijger, vlinder of dracula de schminkers draaien hun hand er niet voor om en maken er wat moois van.

Uitvoeringscommissie

Rondom de uitvoeringen wordt veel gedaan: kaarten verkocht, stoelen gereserveerd, de loterij prijzen klaargezet, bloemen verzorgd en dan is er natuurlijk de waakzaamheid van de uitvoeringscommissieleden als er een calimiteit is. De spelers die niet spelen verzorgen het graag voor hun collega-spelers op het podium en alle gasten in de zaal.

Buiten activiteiten

SottendagEen bedrijfsopening, seniorendag, Sottedag of een dag terug in de geschiedenis. Sommige ODI leden zijn ook actief naast de gespeelde stukken.

Een kleine skets of een een-acter, voor iedere gelegenheid wordt een passend stukje in elkaar gezet en met veel overgave gespeeld.