ODI stelt uitvoeringen uit

De coronaregels worden weer aangescherpt, theatervoorstellingen mogen alleen overdag. Nog zwaardere beperkingen hangen als een zwaard van Damocles boven ons hoofd. Daarom besluit toneelvereniging ODI de twee eenakters van 10, 11 en 12 december 2021 in de Duinpan uit te stellen.

Het is niet leuk, we balen verschrikkelijk. Je hebt een toneel-hobby om te kunnen stralen op de planken of je bijdrage achter de schermen te leveren. De helft van de uitvoeringen doen, last minute af moeten zeggen of half volle zalen, daar worden zowel de vereniging als ons publiek niet blij van. Ook het toneelstuk voor kinderen en families dat in januari gepland stond zal worden verschoven.

Herkansing

ODI wil nadat de corona regels weer versoepeld zijn, snel weer in actie komen. De twee eenakters Oscar en zijn moeder en Deep scrub kunnen dan hopelijk binnen 3 a 4 weken uitgevoerd worden. De spelers zullen regelmatig hun rollen blijven oefenen. De voorstellingen van de Droomdieven proberen we naar juni te verschuiven. De voorjaarsvoorstelling blijft vooralsnog ongewijzigd. Meer informatie kan u vinden opwww.toneelverenigingodi.nl