Wilt u ODI graag steunen?

U bent fan van ODI geworden of u wilt ons steunen? Daar zijn wij heel blij mee!

Donateur bent u al voor 12,50 euro per persoon per seizoen. Als donateur krijgt u de seizoensinformatie toegestuurd en bent u gratis welkom bij de stukken voor volwassenen in het voor- en in het najaar. U kunt er ook voor kiezen om uw donateurschap op te waarderen naar een donateur-plus. Als donateur-plus kunt u naast de stukken voor volwassenen in het voor- en in het najaar, ook met twee personen naar het stuk voor de jeugd begin van het jaar.

U bent al donateur-plus vanaf 18,50 euro per persoon per jaar.

Donateur worden?

Laat hieronder uw gegevens achter en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op!

Vanwege de administratieve druk vragen we u wel om een machtigingsformulier in te vullen opdat onze penningmeester het donateursgeld in oktober van uw rekening kan afschrijven.
    Steunt u onze vereniging met een bedrag van 30 euro of hoger, dan mag u met twee personen naar alle stukken komen kijken en met uw gezin van 4 naar het stuk voor kinderen én we vermelden uw naam op onze beamer presentatie als “Vriend van ODI”.

WatVanafNajaarsstukKinderstukVoorjaarsstukMedia
    Donateurs€ 12,50 1 gratis kaartn.v.t.1 gratis kaart
    n.v.t.
    Donateurs +€ 18,501 gratis kaart2 gratis kaarten1 gratis kaart
    n.v.t.
    Sponsors€ 100,‑2 gratis kaarten5 gratis kaarten2 gratis kaartenLogo op de Website, boekje, flyers & diashow

Benader ons via info@toneelverenigingODI.nl en we nemen snel contact met u op!

Nieuwe sponsoren kunnen ook direct het ingevulde machtigingsformulier insturen.Met het opsturen van het document gaat u akkoord met onze privacy statement waarin we beschrijven hoe we omgaan met uw persoonelijke gegevens.

Op de hoogte blijven van ODI?

Wilt u op de hoogte blijven van de activieiten van de vereniging, schrijf u dan in voor de “Vrienden van ODI” Nieuwsbrief