Theaterworkshop ODI in September

Heb je altijd al eens toneel willen spelen en op een podium willen schitteren? Of wil je je theatervaardigheden verdiepen. Schrijf je dan nu in voor de theaterworkshop die toneelvereniging ODI op 4 vrijdagavonden in september organiseert.

Heb jij ook een monoloog waar je je tanden wel eens in zou willen zetten? Ben je benieuwd naar verschillende manieren om die monoloog te benaderen? Geef je dan op voor de theaterworkshop van ODI. De cursus wordt gegeven door Karin Schardt, zij is theatermaker/regisseur en dramadocent. In een viertal workshops op vrijdagen in september laat zij je kennismaken met verschillende manieren om een tekst en of rol aan te pakken. Puur technisch, vanuit emotie, of gebaseerd op clichés. Kies zelf een monoloog uit (er zijn ook desgewenst voorbeelden om uit te kiezen) waar je mee aan de slag wilt. Hij hoeft niet lang te zijn (half A4tje). Je wordt volledig vrijgelaten in je keuze van de monoloog. De monoloog die je altijd al had willen doen, Shakespeare, absurdistisch, komisch, alles is goed. Verras ons en jezelf maar!

De theaterworkshop wordt gegeven in het ODI-Honk, Koninginnenweg 6A in Noordwijkerhout. De cursus start vrijdag 3 september en duurt van 20:00 tot 22:30 uur. De kosten zijn € 80,- per deelnemer, dit is inclusief koffie, thee, e.d. Inschrijven kan via secretaris@toneelverenigingodi.nl

Op de foto Theaterdocent Karin Schardt